Sænk din stress på 4 uger

En 4 ugers onlineproces med Danmarks måske mest erfarne stress-psykolog.

Du vil opleve at:

 

  • Forstå dig selv
    (og hvorfor du endnu ikke har fået det bedre)
  • Opdage, hvad din stress i virkeligheden fortæller dig
    (det er sjældent det du tror)
  • Få det bedre dag for dag med
    simple bevidstheds- og adfærdsprincipper

Har du ikke tid til at være stresset
og vil du have det bedre – NU?

Så læs med.

Når du har stress er det ikke dig,
der er noget galt med.

Det er din hjerne, der er overbelastet.


Så det handler om at få din hjerne
ud af den overbelastning.

Find belastningen, og fjern den. 


Og det
kan faktisk lade sig gøre – på 4 uger.

Må vi forsigtigt gætte på, at du er landet her fordi:

  • Du føler dig stresset (og ved du er det)
  • Du er bekymret for OM du egentlig er stresset
  • Du før er blevet spurgt: “Er du sikker på, du ikke er stresset?”
  • Du føler dig bekymret. Du bruger ikke ordet “stress”, men oplever tankemylder, uro i kroppen og har måske svært ved at sove.
HJ underviser

Når du er stresset, er der særligt 4
store områder, du rammes på:

  • Din kommunikation
    Det bliver sværere at kommunikere
    og sværere at formulere sig.
    Især hvis du lige har været i konflikt med nogen,
    kan det være svært at finde de rigtige ord.

 

  • Din kreativitet
    Hjernen vælger kreativ tankegang fra.
    Udvikling og nytænkning ryger bagerst i køen.

 

  • Dine sociale kompetencer
    Rummeligheden forsvinder, når du er sammen
    med andre mennesker. Du bliver kort for
    hovedet og farer hurtigt op – og sociale
    sammenkomster orker du måske heller ikke.

 

  • Og hvad var den sidste nu…
    Nåå ja, din hukommelse!
    Hukommelsen svigter.
    Hjernen vælger automatisk uvæsentlige ting fra.

    Symptomer, der er uvæsentlige for din overlevelse!

    Når hjernen er overbelastet, er det ikke så vigtigt,
    om det var Hanne eller Bent, der kom med blomster,
    eller hvornår nogen har fødselsdag.

    Hukommelsen er også noget af det sidste,
    som kommer tilbage igen.
    Den kan, i langvarig stress, forsvinde mere og mere.

    Hukommelsen smuldrer nærmest…

Alle 4 områder, sætter også en kæp i hjulet
og fastholder dig i den onde cirkel af stress..

Så hvordan kommer du videre?

Sådan bliver du klar til et liv uden stress:

Vi har siden 2016 hjulpet mere end 500 stressramte med at komme ud af stress og blive ude, for altid.

 

Den langsigtede løsning er at få behandlet din stress
– én gang for alle.
Dét tager tid!

Tid, som du ikke har – lige nu og her.
Du har brug for at få det bedre – NU.

 

Men viljestyrke alene løser ikke alle dine problemer.
Hvis det var nok i sig selv, læste du slet ikke med her!

Og at lade som om der ingen problemer er,
er som at se bort fra bunken af vasketøj:
Den bliver ikke mindre af dén grund.

Den gode nyhed er, at det er muligt
at sænke din stress – også på kort tid.

For stress er bare et (alvorligt) symptom.
Et symptom på en overbelastning af din hjerne.

 

Og når hjernen er overbelastet,
virker den ikke særligt godt – mildt sagt.

 

For at kunne fungere bedre igen,
er det først nødvendigt at finde ud af,
HVAD der overbelaster den…

 

I virkeligheden.

 

For det er sjældent dét, du tror det er.

 

En overbelastning af hjernen resulterer i,
at hjernen må vælge noget fra.
Derfor får du det skidt,
med alverdens symptomer.

 

Teamet af læger og aut. psykologer i Stresslæge.dk,
har samarbejdet om at bygge onlineprocessen her
til dig, med alt du har brug for, for at kunne sænke
din stress – så du kan få det bedre, nu og her.

 

Og det virker.

Inden jeg startede på min proces levede jeg i overhalingsbanen og brandslukkede alt. Jeg var et serviceorgan for alle andre og glemte mig selv. I dag er mit liv lagt helt om, både privat og arbejdsmæssigt og det kunne aldrig være sket uden den fantastiske støtte og hjælp fra Psykolog Hans-Jørgen.

 

Christina, 36 år

“Hvordan gør jeg?”

Det, der skal til, er ikke at gøre mere.
Det er, at få fundet ud af, hvorfor du er overbelastet.

Det svarer til, at der er fugt i kælderen:
Begyndende skimmel viser sig på væggene, der er klamt og fugtigt.

 

Er det muligt at sætte en affugter op?
Ja da.

Men så snart den slukkes, starter problemerne igen.

Du er nødt til at finde ud af hvad der skaber problemerne i første omgang.

 

Det kan være et utæt vandrør.
For at kunne reparere det, må du finde ud af hvor det er.

 

Først når hullerne i vandrøret er repareret på holdbar vis,
vil problemerne i kælderen kunne fjernes – for good.

Sagt med andre ord:
Når du har fundet frem til,
hvad der belaster din hjerne,
kan du behandle det.

 

Det kan vi hjælpe dig med.

stresslæge logo flamme uden tekst

“Sænk din stress på 4 uger”, sørger psykolog Hans-Jørgen for, at du får præcis de spørgsmål der skal til, for at du kan finde ind til nogle svar, du kan arbejde videre med.

Betyder det, at du er stressfri på 4 uger og kan alt hvad du har lært, til fingerspidserne?

Nej. Det kan vi ikke love.

 

For vi kan ikke love at det bliver en dans på roser, men vi kan love, at hvis du tager dig selv alvorligt i processen, handler på det du lærer og går ind i processen med et åbent sind, så vil du rykke dig mærkbart på de 4 uger.

 

De færreste (hvis overhovedet nogen) kan komme ud af stress på 4 uger.

 

Men hvis du følger læringen fra kurset her – og bliver ved med at gøre det, igen og igen, passer på dig selv, sætter dig selv først, så bliver du stressfri. Hvor lang tid det kommer til at tage, kommer helt an på dig og din proces.

 

Men vi lover dig også, at du får alle de rigtige værktøjer til at blive klar til et liv uden stress, så du kan få livskvaliteten tilbage – med flere gode dage end dårlige.

 

Og vigtigst af alt:

Hvor du lærer at genkende dine egne mønstre – og ændre dem.
Bevidsthed er nemlig første skridt på vejen til forandring.

 

Er du klar til at se dig selv i øjnene – og starte forandringerne?

Her får du en smagsprøve på forløbet:

Det, du (også) får:

→ Stresslægens førstehjælpsværktøjskit: Her får du en introduktion til øjeblikkelig stressreduktion, så du allerede fra dag 1 med kurset i hånden, får hjælp til at få ro i kroppen og tager det første spadestik til styring af din stress.

Det lærer du i forløbets 4 faser:

Leveret til dig i små bidder.

Med både læring gennem lyd, tegn-og-fortæl og tekst.
Læringsfaserne er lavet som videoer, men kan med fordel sagtens også lyttes til.

Ikke alle lærer på samme måde. Vi sørger for, at der er noget for både ørerne og øjnene.
Det gør det lettere for en stresset hjerne at forstå og lære nyt.

Fase 1: Stands ulykken

For at kunne arbejde med dig selv og din stress,
er det yderst nødvendigt at følge førstehjælpens råd nr. 1: Stands ulykken.

I fase 1 lærer du:

 

  • Hvilken type mennesker, der bliver stressede – og det er ikke dem du tror

 

  • Hvilke misforståelser om stress, der afholder de fleste stressramte fra at få den rette behandling – og hvad der i virkeligheden er på spil

 

  • At stoppe op og komme ned i gear – allerede samme dag

 

  • Hvordan du tager din (måske første) rigtige pause – så du kan komme ned i gear – igen og igen, når du har brug for det. Ikke bare næste gang, men resten af dit liv.

 

  • Hvorfor det er vigtigt at lytte til din krop – NU.

Fase 2: Prioritering af dig selv

Fase 2 er særligt for dig, der har brug for dét ekstra puf, til at komme videre og kunne prioritere dig selv.

Undervisningen giver måske fint mening for dig,
men der er “noget” som bliver ved med at drille.

I fase 2 lærer du:

 

  • Om paradokset, der sætter en stopper for din stressbehandling – og hvordan du slipper ud af det, så du rent faktisk kan begynde at få det bedre

 

  • Hvordan du helt konkret kan kommunikere med dit netværk i processen – så du sætter dig selv op til succes med din stress-behandling

 

  • At se dig selv og dit eget værd, med nye – omsorgsfulde – øjne – så du kan leve et liv, hvor du gør dét som du har brug for at gøre – uden dårlig samvittighed

 

  • At tænke på hverdagens opgaver på en ny måde – så det ikke altid er dig, der står med håret i postkassen og skal gøre alt for alle, men i stedet kun gør dét, der er nødvendigt

 

  • At forstå vigtigheden af, at prioritere dig selv – så du kan være nogen og noget for andre.

 

  • Hvordan du kan hjælpe dig selv – selvom du reelt ikke føler du har tid til, eller mulighed for, at stoppe op

Fase 3: Sådan hænger det hele sammen

 

Her begynder vi at gå dybere ind i, hvad stress er og
hvordan det påvirker krop og sind.

I fase 3 lærer du:

 

  • At forstå hvad stress egentlig er – og hvorfor det opstår.

 

  • Hvilken stressfælde, som holder de fleste fast i deres stress – og hvorfor den gør det. Du lærer selvfølgelig også, hvad der skal til for at slippe fri af fælden.

 

  • Hvad det – helt grundlæggende – er, der sker, når du har stress – så du kan forstå den bagvedliggende proces i din krop. Det handler nemlig ikke om viljestyrke eller mangel på samme! Stress er meget dybere end dét.

 

  • Hvorfor stresshåndtering også er vigtigt, i tråd med din stressbehandling og hvad forskellen på de to er. Det er nemlig ikke bare enten eller.

 

  • Skelne mellem krop og hjerne – så du kan kende forskel på, om det er din KROP der er træt og overbelastet, eller din hjerne som er det – og dermed give dig selv dét, du har brug for. Både nu og i fremtiden.

 

  • Hvad der skal til for at komme ud af stress – og hvad der skal til for at blive ude

Fase 4: Lær dig selv og din stress at kende

 

I fase 4 er det tid til at gå på opdagelse, i din egen fantastiske hjerne.
Det er her, du begynder at øve dig i, at se med nye øjne på din “normale” hverdag.

I fase 4 går du på opdagelse i:

 

  • Hvad det er, som stresser dig – så du kan finde helt ind til, hvad der overbelaster lige præcis dig – og kan undgå det

 

  • I hvilke situationer og på hvilke tidspunkter du bliver stresset, og hvad der trigger dine stresssymptomer – så du kan genkende dit eget mønster og sætte en stopper for det

 

  • Hvad der sker, efterhånden som du øver dig i at gøre noget andet end du plejer – så du opnår en højere bevidsthed om, hvad der reelt sker i dig.

 

  • Hvor din hverdag gavner dig – og hvor den ikke gør – for uanset hvor “normal” en hverdag du har, er der potentiale for forbedring.

Dit næste step:

Når du har været igennem alle 4 faser, skal du ud at bruge alt det du har lært.

Bruge det i din hverdag – gennem kommunikation og vedholdenhed.

Kom i gang med det samme, for:

 kr. 4.000,-

eller 2 rater á kr. 2125,-

7 dages “tilfreds-eller-pengene-tilbage”-garanti:

Du får hele 7 dages tilfredsheds-garanti.

 

Det betyder at:
Hvis du åbner for materialet på “Sænk din stress”,
ser og hører det og tænker:
“Det her kommer jeg ALDRIG til at bruge til noget!”
så får du dine penge tilbage – no questions asked.

Vi har allerede fortalt, at det virker.

Men du behøver ikke tage vores ord for det:

Før mødet med Hans Jørgen, var der kaos indeni og åbenbart også dårligt selvværd, som gav mig stress igennem mindst 15 år – ja måske det meste af mit liv. Nu skal jeg love for, at der er sorteret ud og ryddet op. Jeg står stærkt og solidt og véd hvad jeg har brug for – klar til resten af mit liv. Jeg er så taknemmelig!

 

Birgitte 60 år

Før var jeg ulykkelig og udmattet; vidste ikke længere hvem jeg selv var.

Nu er jeg kommet ned i gear, og kan mærke mig selv. Derfor ved jeg nu, hvad jeg har lyst til og hvad jeg har brug for. Jeg har styrket mit selvværd og ved, hvordan jeg kan arbejde med at styrke det yderligere. Jeg er blevet vist en vej… og jeg er SÅ taknemmelig.

 

Annette 44 år

Et 100% stressfrit liv er ikke et quickfix,

men hvis du skal undgå at komme derud,

hvor det tager år at komme tilbage,

så skal du sætte en stopper for din stress nu. 

Fik du ikke svar på dit spørgsmål?

Skriv til os på info@stresslaege.dk

Det er altafgørende, at du lytter til dine stresssymptomer og tager dem alvorligt – for din egen skyld, men også for dine nærmeste.

Stress smitter.
Det gør egenomsorg også.

Med en aktiv, dedikeret indsats på kurset her, kan du få bremset den onde cirkel og begynde at få det godt igen – et skridt ad gangen.

Du har kun dette liv:
Det skal leves og ikke bare overleves!

Spørgsmål eller brug for en snak inden tilmelding?
Hvis du har brug for at tale med os for at finde ud af, om dette forløb er det rigtige for dig, er du altid velkommen til at skrive en mail til info@stresslaege.dk og kort beskrive din situation, så vender vi tilbage til dig inden for kort tid.

Du fortjener et liv med ro, energi og overskud

Vil du have en gratis vurdering af din stress?Så klik her